FANDOM

Drugie dziecko Veski
Rasa
  • Pół-elf
  • Pół-człowiek
Urodziny 17 kwietnia 958 XX, During Thul
Śmierć 17 kwietnia 958 XX, During Thul
Płeć Mężczyzna
Status profesjonalny
Krewni
Przynależność
  • Rodzina królewskich elfów
  • Rodzina Stark (po części)

Drugie dziecko Veski — drugi bliźniak, którego urodziła Veska dnia 17 kwietnia w During Thul. Jego ojcem jest nieznany z imienia elf, będący bratem króla elfów, Resha. Został on zabity przez swojego niedoszłego ojca Alastora Starka. Zginął on niewinnie, iż to jego starszy brat bliźniak powinien zostać zamordowany. Aslan jednak nie wiedział, że urodził się jako drugi, ani, że Veska urodziła bliźnięta.

Ciekawostki Edytuj

  • Mimo, iż Veska nie wzięła ślubu z Alastorem, ani, że ten nie jest jego ojcem, to w pewnym stopniu są spokrewnieni.
  • Sul przewidział powrót Karkanowa i jego narodziny, jednak nie przewidział narodzin jego brata, co doprowadziło do całego zamieszania.
  • Gdyby to dziecko się nie narodziło i Alastor zabiłby poprawnego noworodka fabuła całej serii skończyłaby się o wiele wcześniej.
  • Nie wiadomo, co Veska zrobiła ze zwłokami swego dziecka, po tym, jak Alastor go zabił, zostawił ją samą, a następnie przybył po nią Gour.[1]

Występowanie Edytuj

  • Aksalia: During Thul (pierwsze wystąpienie)

Przypisy Edytuj

  1. Prawdopodobnie zostawiła je w jaskini, iż gdy pojawia się na placu walki u bogu Goura dziecka nie ma ze sobą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki