FANDOM

Cornell Brown
Rasa Człowiek
Urodziny 1998, San Francisco
Śmierć 1998, San Francisco (mniej niż rok)
Płeć Mężczyzna
Status profesjonalny
Krewni
Przynależność

Cornell Brown (ur. 1998 - zm. 1998) — najmłodsze dziecko Anny i Stana, którego umarło parę dni po narodzinach.

Ciekawostki Edytuj

  • Sara, jego starsza siostra nie wiedziała, że miała brata. Anna chciała utrzymać to w tajemnicy, aby zrobić Sarze niespodziankę. Gdy jednak Cornell umarł, nie powiedziała jej nigdy, o tym, co się wydarzyło. Do końca swojego życia Sara myślała, że jej mama przybrała jedynie na wadze i szybko zrzuciła. Anna nie wspominała nigdy o swoim synu, iż Sara zawsze marzyła, aby mieć brata, a nie chciała, aby jej córka dowiedziała się, że miała i nigdy go nie poznała.
  • Cornell został nazwany na cześć swojego dziadka, ojca swojej mamy i ciotki, Cornella Garritsena.

Etymologia Edytuj

Imię Cornell jest imieniem pochodzącym z języka angielskiego. Oznacza ono "Horn".

Nazwisko "Brown" jest nazwiskiem angielskim i oznacza "brązowy".

Występowanie Edytuj

  • Drzewo genealogiczne rodzin z serii White Light (pierwsze wspomnienie)

Komentarz od autora Edytuj

Tworząc tą postać, a robiłem to, tworząc drzewo genealogiczne z serii White Light, myślałem o tym, że moja mama również chciała mieć zawsze brata. Jest jednak starszą siostrą i na dodatek jej młodsze rodzeństwo to nie chłopak, a dziewczyna. Stworzyłem więc Cornella, jednak nie chciałem go nigdzie wprowadzać. Innymi słowy, on istnieje, ale go nie ma. Cornella stworzyłem również dlatego, że wyglądało to moim zdaniem dziwnie, że Sara jest jedynaczką. Wiem, że może wydawać się to głupie, aby tworzyć postać, która niczego nie wnosi do fabuły i nie ma nawet o niej mowy, jednak taka postać jak Cornell Brown uzupełniają jedynie luki, których nie chcę pozostawić pustych. Chciałem go wprowadzić do epilogu serii, a dokładniej w scenie, gdy stoi ze swoim ojcem w szpitalu, w momencie, gdy przyjechała Celia i Ivy. Nie podawałbym wtedy jego imienia,tylko nazwałbym go "chłopcem". Zmieniłem jednak moje zdanie po namyśle. Skoro Cornell umarł, to niech tak już zostanie. A kto wie, może w ciągu trzech lat po zakończeniu serii Anna urodziła znowu Cornella lub go poroniła i nic o tym nie wiadomo? Ciekawe, prawda.

Nazwałem go Cornell, nie wiedząc, co znaczy to imię. Mimo, iż później się dowiedziałem, to postanowiłem go nie zmieniać; nadal nie rozumiem znaczenia tego imienia. Horn? Nazwałem go tak, iż... pasowało do imienia jego starszej siostry, Sary. Sara i Cornell. Poza tym, imię pasuje również do nazwiska. Wiem, głupie powody. Imię jest również ładne i rzadko (moim zdaniem) spotykane. 32Polak 19:06, sty 16, 2014 (UTC)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki