FANDOM

Bob Golding
Rasa Nieznana[1]
Urodziny 27 października 952 XX, Big-Don
Śmierć Żyje
Płeć Mężczyzna
Status profesjonalny
Krewni
Przynależność

Bob Golding (ur. 27 października 952 XX roku) — głowa rodziny Golding; mąż Molly i syn dwójki bliźniaków Toma i Tima. Pochodzi on z Big-Don, jednak aby utrzymać rodzinę wyjechał do Agret gdzie pracuje w Ministerstwie Aksali, gdzie zajmuje się obalaniem tym, że magia istnieje.

Patrząc na zdolności swoich synów: jeden kontroluje ogień, a drugi "brudną wodę"[2] można stwierdzić, że ma on pochodzenie magiczne, iż rodzina jego żony jest całkowicie nie magiczna.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Bob urodził się 27 października w 952 XX roku w Big-Don. Nie wiadomo jaka była jego rodzina, ani czym się zajmowała.

Po 970 XX rokiem[3] poznał Molly i wziął z nią ślub. W 980 XX roku na świat przyszli ich synowie bliźniacy, Tom i Tim. Chcą utrzymać rodzinę Bob wyjechał z wioski i przeniósł się do Agret.

W 987 XX roku przyjechał do wioski, aby zobaczyć się po siedmiu latach z rodziną. Nie mógł poznać swojej żony, a jego dzieci były mu całkowicie obce. Jednak szybko znaleźli wspólny język, kiedy pokazali mu ich umiejętności. Wtedy również wpadli na pomysł, aby w przyszłości przenieśli się do Agret i tam założyli własny sklep. Wszystko to planowali bez wiedzy Molly.

Aksalia: Dalej Edytuj

Aksalia: Początek Wojny Edytuj

Aksalia: Koniec Edytuj

Późniejsze życie Edytuj

Po wojnie z Karkanowem Bob opuścił Agret i wrócił do swojej żony do Big-Don. Od tamtego momentu to ich dzieci utrzymują rodzinę.

Relacje Edytuj

Molly Golding Edytuj

Dla Boba Molly jest jedną z trzech najważniejszych osób na całym świecie. Wiele razy udowodnił, że bardzo ją kocha i zrobi wszystko, aby na jej twarzy zagościł uśmiech. Lubi zgrywać przy niej niewiniątko, iż lubi, gdy ta na niego krzyczy i mu rozkazuje. Tym samym uważa również, że to ona jest głową rodziny, a nie on.

Bob się jej boi. Pomagał swoim dzieciom spełnić ich marzenie: sklep w Agret, gdzie mogliby wykorzystywać swoje magiczne zdolności, bez wiedzy klientów. Po kryjomu zbierał pieniądze dla swoich dzieci, przez co sam nie mógł sobie na coś pozwolić.

Tom i Tim Golding Edytuj

Bob kochał swoich synów, tak samo, jak swoją żonę. Był zachwycony, gdy dowiedział się, że jego dzieci mają magiczne zdolności. Chciał pomóc im w ich wykorzystaniu, dlatego pomagał im w założeniu ich własnego sklepu w stolicy Aksali, co nie było takie proste. Pracował ciężko, aby ci mogli być szczęśliwi.

Etymologia Edytuj

Bob jest męskim imieniem, występującym najczęściej w USA. Jest to skrócona wersja imienia Robert.

Golding jest nazwiskiem, kryjącym w sobie słowo "gold", znaczącego "złoto".

Ciekawostki Edytuj

  • Jest on klientem Apteki A. Barsona.
  • Bob to również jeden z wielu pseudonimów Theodora Starka. Dlatego więc większość osób uważała, że Bob i Theo to jedna osoba.

Występowanie Edytuj

  • Aksalia: Dalej (pierwsze wspomnienie)
  • Aksalia: Początek Wojny (pierwsze wystąpienie)
  • Aksalia: Koniec

Przypisy Edytuj

  1. Nie jest jednak człowiekiem, iż jego dzieci posiadają magiczne zdolności, a żona jest niemagiczna.
  2. Tak wszyscy to nazywają. Chodzi tutaj o benzynę.
  3. Obydwoje musieli być pełnoletni.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki