FANDOM

Agata Parker
Urodziny Maj, 1975 w Gdyni
Śmierć Żyje
Płeć Kobieta
Status profesjonalny
Zawód Pracowniczka Kancelarii Parkerów
Krewni
Przynależność
  • Kancelaria Parkerów
  • Rodzina Parkerów
  • Rodzina Wojach

Agata Parker zd. Wojach (ur. maj 1975, Gdynia) — przyjaciółka Celi, pochodząca z Polski. Jest żoną jednego z dwójki synów państwa Parkerów. Ma z nim dwoje dzieci: jednego syna i dwie córki.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Agata urodziła się w Gdyni, w 1975 roku, jako córka pana i pani Wojach. Gdy miała sześć lat, wyjechała z rodziną do San Francisco.

Życie w San Francisco Edytuj

W 1981 roku przyjechała ze swoimi rodzicami do San Francisco. Szybko się tutaj nauczyła angielskiego i polubiła miasto.

W 1982 roku na świat przyszła na świat o siedem lat od niej młodsza siostra, którą rodzice nazwali Sylwia; chcieli, aby miała polską wersję imienia. Agata pomagała mamie w opiece nad siostrą, gdy ich ojciec pracował, aby mógł wyżywić rodzinę.

Późniejsze życie Edytuj

Dalsza historia z jej dzieciństwa jest nieznana. Po ukończeniu szkoły poszła na studia, gdzie studiowała prawo. Po studiach znalazła pracę w kancelarii rodziny Parkerów, gdzie poznała Celię Brown. Została ona jej najlepszą przyjaciółką.

Po 2013 wyszła za mąż za jednego z synów swojego szefa i urodziła mu troje dzieci: syna i dwie córki.

Etymologia Edytuj

Imię Agata pochodzi z języka greckiego, od przymiotnika αγαθος, znaczącego "dobry".

Ciekawostki Edytuj

  • Agata jest jedyną postacią z Polski, która występowała osobiście.
  • Prawdopodobnie jest spokrewniona ze znajomą Sary, która uczęszczała z nią do klasy w Fors, a mianowicie z Victorią.
  • Wojach to nazwisko znajomej autora, która chodziła do niego do klasy.

Występowanie Edytuj

  • White Light: Stowarzyszenie Czarnego Cylindra (pierwsze wspomnienie)
  • White Light: Kierunek Fors (pierwsze wystąpienie)
  • Drzewo Genealogiczne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki